Thursday 14 April 2016

TESTIMONI NECK : BERJAYA TURUNKAN BERAT BADAN 10.4 KG DALAM MASA 2 BULAN

Assalamualaikum WBT..

Saya mendoakan anda semua sihat, kaya dan bahagia hidup dunia akhirat. Kita semua dipermudahkan segala urusan dan amal ibadat kepadaNya. InsyaAllah.

PUAN HAFSAH BERJAYA TURUNKAN BERAT 10.4KG DALAM MASA 2 BULAN

"Saya Hafsah Ahmad nak berkongsi sedikit pengalaman 60 Hari bersama NECK...

Sejujurnya Banyak perubahan yang berlaku pada diri saya selepas menyertai NECK..

Kalau dulu terasa bangga kalau dapat tahan satu hari tak makan nasi sebab nak kurus cepatlah kononnya,..

Pagi pun tak ambil breakfast and tunggu masa lunch baru makan sebab takut berat bertambah, tapi semuanya sia sia belaka bila berat badan bukannya turun malah makin naik...

Dan saya juga ada mengalami masalah angin yang banyak dalam badan, kerap sakit kepala dan sakit bahagian tumit kaki kanan, masalah ini menyebabkan saya tidak dapat menjalankan tugas saya dengan baik sebagai seorang guru tahfiz sepenuh masa dan juga tanggungjawab sebagai seorang ibu kepada 3 orang anak.

Tetapi saya tidak putus berharap dan berdo'a agar Allah bukakan jalan dan permudahkan untuk saya menurunkan berat badan dan mohon sembuhkan penyakit yang saya alami sekian lama.

Kini... bagaikan mimpi, masalah angin dan sakit kepala tidak saya rasai selama 60 hari bersama NECK, sakit tumit juga hilang dengan izin Allah.

Sebelum menyertai NECK Berat badan saya mencecah 84.5kg.

Berkat amalkan gaya hidup NECK, Alhamdulillah berat saya dalam 60 hari telah turun kepada 74.1kg.

Kalau dulu baju saya size XL tapi kini dah muat size L.. Saya sangat happy dengan perubahan ini..

Dan saya sangat sangat berterima kasih kepada Master Firdaus dan coach Master Latif yang banyak memberi Ilmu kepada saya dan tak lupa juga kepada crew-crew yang telah banyak memberi tunjuk ajar dan kata-kata semangat.

Insha Allah saya akan terus Istiqomah mengamalkan gaya hidup NECK sehinggalah saya mendapat berat badan yang sihat..

Saya doakan Moga Allah terima Usaha kalian Untuk terus bantu mereka-mereka di luar sana dengan ilmu NECK yang memang Terbaik dulu kini dan selamanya.

Insha Allah..

Sekian dari saya,
Hafsah Ahmad. "

Inilah sedikit pengakuan ikhlas dari bekas peserta NECK Batch 13 tahun kedua, yang baru sahaja grad beberapa hari lalu.

Tahniah kami ucapkan kepada Puan Hafsah.

Perubahan hidup bukan sehari dua. Kurus bukan dalam sekelip mata. Ia memerlukan masa dan pengorbanan.

Jom! sertai kami di Program Now Everyone Can Kurus sekarang!!

NECK Batch 16 akan bermula pada awal bulan Mei 2016 ini.

Hubungi saya (019-9164276) untuk kurus secara berjemaah dengan Ilmu dari Mentor Program Online Now Everyone Can Kurus (NECK).

Saya doakan anda kurus dan sihat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

Program Kurus Coaching Online No. 1 di Malaysia.
Now Everyone Can Kurus (NECK)
Kurus Hanya Dari Rumah.

*Sila SHARE, jika ada rasa entry kali ini bermanfaat kepada saudara-mara mahupun rakan-rakan kita di luar sana. Mudah-mudahan lebih ramai yang akan berubah ke arah hidup yang lebih bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com
FB : Sakinah Hasanah Mat Said

No comments:

Post a Comment